Krem do rąk Rugard - recenzja

Krem otrzymałam w prezencie ze sklepu kosmetycznego minerwa.net.

Krem ma bardzo poręczną tubę, wydaje się mniejsza niż jest naprawdę.
Jest bardzo odżywczy i tłusty. Pierwszy raz użyłam go w ciągu dnia i nie byłam zbytnio zachwycona więc odstawiłam go do szafki w łazience.
Zapomniała o nim, aż pewnego dnia moja mama bardzo go pochwaliła i spytała gdzie go kupiłam.
Od tego czasu zaczęłam go stosować codziennie. Tylko na noc, ponieważ jak już wcześniej wspomniałam, jest tłusty.
Pierwsze efekty zauważyłam już po trzech dniach. Skóra na dłoniach jest bardziej napięta, ustąpiła szorstkość i suchość.
Biorąc pod uwagę także jego niewysoka cenę, mogę go z przyjemnością polecić.
Krem można kupić w sklepie minerwa.net  W sklepie, na karcie produktu, pojawiają się dwa zdjęcia. Dowiedziałam się, że firma Rugard zmienia grafikę, ale w tej chwili są dostępne obydwie równocześnie i nie wiadomo, którą tubę akurat dostaniecie. Krem w obu jest taki sam.



Komentarze