Jacek Szczyrba „PUNKT LAGRANGE'A”

Książkę pt. „Punkt Lagrange'a” przeczytałam jednym tchem. Zabrałam ją ze sobą na weekend i mogłam spokojnie oddać się lekturze. Cale szczęście, że nie musiałam czytać jej codziennie po kilka rozdziałów. Byłoby to zbyt nieznośne, to tak jakby oglądać serial kryminalny.
Oczywiście, są takie seriale, ale ja nie lubię czekać zbyt długo na ciąg dalszy wartkiej akcji. A właśnie taka jest w tej książce, historia jest zajmująca i naprawdę „wciąga”. Nie będę jej tu opowiadać, ponieważ chcę Wam tę książkę serdecznie polecić. Czyta się ją łatwo i szybko, ale treści w niej zawarte są ważne i wcale nie błahe.

Mój egzemplarz został uwolniony i poszedł do ludzi. Oddałam go przyjaciółce, a ta ma dać ją dalej.
Ale książka nie jest droga, kosztuje 27 zł i jeżeli kupicie ją w księgarni Minerwa, to nie zapłacicie za przesyłkę.



Komentarze

Prześlij komentarz