Spotkanie blogerek u Minerwy.

Spotkanie zorganizowała Małgosia zwana Minerwą. Minerwa ma sklep internetowy z kosmetykami, suplementami i chemią domową. Banerek reklamowy sklepu www.minerwa.net znajduje się na mojej stronie, ponieważ kupuję w nim regularnie, czasem dostaję gratisy, czasem coś wyżulę (wysępię, dostanę w prezencie) do testów.

Spotkałyśmy się w 10 bab. Było głośno, wesoło, smacznie i bardzo fajnie.
Zajadałyśmy owsiankę w postaci ciasteczek i popijałyśmy herbatą kwitnącą Big-Active.

Dostałam paczkę produktów do testowania.

Wszystko już zużyłam. Oto moje opinie.
1. Ariel kapsułki do prania. Kapsułki są fajne, wygodne w użyciu. Szału nie ma, nie widze różnicy między nowym Arielem 3w1, a innymi. Ale są ok.
2. Eubos krem do stóp z mocznikiem - jeszcze mam, dostałam dosyć duże opakowanie. Krem jest rewelacyjny, zmiękcza skórę błyskawicznie. Polecam.
3. Sotin US 2000 - płyn zasadowy do czyszczenia tłustych brudów. Nadaje się do używania w kuchni. Wymyłam płytę kuchenki. Super, polecam.
4. Dwie saszetki kremów Janssen Cosmetics. Są super, polecam. Szkoda, że tylko saszetka.
5. Płyn do prania Lenor. Fajny, ładnie pachnie. Polecam.

To wszystko o tym spotkaniu. 
Słyszałam na mieście, że będziemy testować herbaty. Już się cieszę na następne spotkanie. Może być nawet bez prezentów. 
Pozdrawiam blogerki z Murowanej Gośliny. 

Komentarze