Moje dzisiejsze zakupy z niespodzianką.

Moje dzisiejsze zakupy.
Właśnie przyszła przesyłka, tak się ucieszyłam z prezentu, że musiałam od razu się z Wami podzielić.
Od prawej widzicie moje zakupy:
Dezodorant do stóp i krem do stóp z tendencja do pocenia. Krem zawiera wyciąg z szałwii i kasztanowca. Zawsze do stóp używam kremów w piance Allpresan, co prawda do tej pory używałam nr 3 lub 4,ale tego lata muszę wspomóc moje biedne stopy. Cały dzień chodzę w butach na obcasach, przy temperaturze powyżej 30 stopni po kilku godzinach mam w butach mokro. Dezodorant przyjemnie chłodzi i używam go kilkakrotnie w ciągu dnia.
Z lewej strony leży niespodzianka. Dostałam w gratisie całe, duże opakowanie pianki do mycia z oliwką! Jest super! skóra po umyciu jest nawilżona i nie trzeba już używać balsamu. Byłam bardzo ciekawa jaka jest pianka pod prysznic (SkinCair Intensywny krem w piance do rąk z granatem), no i proszę doczekałam się.
No tak, może się śmiejecie ze mnie, ale ja już zdążyłam wziąć prysznic. Musiała od razu użyć pianki. uwielbiam prezenty i niespodzianki.

Kosmetyki kupiłam w sklepie minerwa.net, zawsze dostawałam jakieś upominki, ale takiego dużego jak dzisiaj, to jeszcze nie.

Komentarze

Prześlij komentarz