Wielkie Wielkanocne Sprzątanie!

Czyli przedświąteczny horror.


Może w tym roku będzie lepiej? Dzięki cudownemu płynowi Sotin 130, kabina prysznicowa jest czysta w sposób ciągły, nawet można powiedzieć, że przewlekły.
Muszę jeszcze tylko zaopatrzyć się w kilka innych produktów oraz dobre ścierki. Może uda się przeżyć. Moja mama przed świętami po prostu szaleje i nic tego nie zmieni. Na Wielkanoc nawet bardziej niż Boże Narodzenie. A to z powodu braku mrozu (najczęściej). Nie ma więc żadnej wymówki, aby okien nie umyć.
Sprawdziłam własnoręcznie działanie płynu do prysznica, Zośka bez problemu umyła wszystkie krany w domu. Mam więc nadzieję, że płyn do mycia szyb mnie nie zawiedzie. Nie wiem tylko, czy jedno opakowanie wystarczy. Mam 12 okien 150x150 i drzwi tarasowe, duże (nie wiem ile cm), bardzo duże nawet. Używałyście już Sotin 140? Mam kupić jeden, czy dwa? Nie ścierpię już w tym roku szorowania gazetami, jeżeli wiem, że wcale czyszczenie okien tak wyglądać nie musi.
A do płytek i umywalki co używacie? SG 80 czy US 2000?
A jakie ścierki są najlepsze?


Popatrzcie jaka schiza. Wielkanoc dopiero w kwietniu, a ja już się denerwuję porządkami.  

Komentarze

  1. SG 80 jest chyba bardziej uniwersalny. US 2000 jest bardziej do mycia płytek w kuchni. Lepiej zmywa tłuszcz, ale nie nadaje się do armatury.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz